måndag 4 oktober 2010

Hello World!

Nu har jag suttit i 25 minuter och försökt komma på något bra att skriva i mitt första inlägg, men eftersom jag inte har gjort några större framsteg så skriver jag bara lite och hoppas att det blir iaf lite bra.

Jag startar denna blogg för att jag älskar att surfa inredning och istället för att bara sitta ensam i soffan och insupa alla dessa fantastiska miljöer och prylar och för att sambon ska slippa titta på ännu en eller tio ramar, speglar, gardiner, fåtöljer, sofföverdrag, balkonglådor och ibland även bakformar så hoppas jag istället kunna få dela med mig till er andra inredningsfantaster.

Jag bor sedan drygt 1 år tillbaka i en stor vit funkislägenhet med oljad fiskbensparkett tillsammans med min sambo och katt. Min önskan är att hitta en enhetlig inredningsstil och slippa "vi slängde in det vi hade i våra studentlägenheter och så blev det såhär"-känslan som råder idag. Hoppas kunna få hjälp och tips av er på vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar